Som om ingenting



Foto: Jag/Motiv: Bok
Boken Som om ingenting är fängslande bok som handlar om nittonåriga Elin. På en skrivarkurs träffar hon Paul. Hon och Paul hittar en speciell kontakt och sakta utvecklas det något mer mellan dem. Elin blir kär i Paul. Allvarligt kär. Men tyvärr så är det förbjuden kärlek på alla möjliga sett, Paul är 25 år äldre, gift och värst av allt pappa till Elins bästa vännina.  Avståndet mellan Elin och hennes bästa vänninan Tessan ökar i takt med ju mer Paul och Elin träffas.  Elin kan inte prata med nån om detta förutom hennes bror Peter.

Jag fullkomligt älskar den här boken! Precis den sortens bok jag brukar läsa och är av min favorit författare Katarina von bredow. Den är verkligen en bok värd att läsas precis som alla hennes andra böcker.
Den får 5/5 ♥♥♥♥♥
image description



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0